2011. november 14., hétfő

...és akkor a második nap

...ami jó hidegen kezdődött. szegny autót úgy sajnálom, mikor reggel elindítom. olyan, mint egy meggémberedett öregember, akinek minden tagja olyan nehezen mozog, minden nyikorog, minden görcsös. Na, de 10-20 kilométer után igazi bikává változik. Ilyenkor bent már meleg van, az alkatrészek pedig olajozottan működnek. Sőt! Ma addig mászkáltam az osztrák hegyeket, hogy szegénynek túlforrósodott a hűtővize, meg kellett álljak egy darabig, nehogy rosszul legyen.

Na, ma átutaztam ausztrián és jóformán németországon felén. Ingolstadt egyik hostelének internetszobájában ücsörgök s pötyögök épp. Holnap már csak 822 km-t kell levezetni és meg is érkezek Verszájba. Így hogy nem megyek autópáján, azt hazudja a google, hogy 14 és fél óra. Tehár valamikor éjfélre megérkezm. Talán. Na, de hál'istennek nem hajt senki, s este is lehet jó dolgokat látni villanylámpafénynél is. Ma úgy néz ki, nem mászkálok ki biciklizni, mert dög vagyok, meghát annyira azért nincs is meleg. Meghát mindjárt tíz óra van s akkor inkább alszom ma kilenc órát s akkor reggel már nyolckor el tudok indulni. Na, kaptam kifogást eleget, már csak a döglődést kell elkezdjem.

Csináltam vagány fényképeket, de most nincs itt a fényképezőgép s dög vagyok lemenni érte a szobába. Majd a holnapi bejegyzésbe teszek párat.

Itt egy nagy kérdés. Ezt magyarázza meeg valaki. Mert én nem vagyok rá képes.

Ennyit mára. Még egye honfoglalózom s azzal húzok aludni.

Pápápá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése