2009. november 24., kedd

Első szavak a szószedet-rengetegből

Megtanultam 72 szót. Igaz, ebből hatot-hetet néha tudok, néha nem, de az a lényeg, hogy 72-nél vagyok. Elég nehezen ment. Igaz, a szavak sem voltak könnyűek. Már csak 500 van hátra kb. :(. Elméletileg egy-két hét, és végzek az összessel. Fontos megjegyeznem, hogy már ennek a 72 szónak az elsajátítását is megérzem, ha angol szöveget fordítok. Máris könnyebben megy. Olyan, mintha egyre jobban nyílna ki a világ előttem. Az utóbbi hetek sok angol szöveg olvasása óta elég jól beleszoktam a fordításba, könnyebben megy. Már várom, hogy tudjam mind a 600 szót.

A fényképezésre ma még nem került sor, de van még majdnem fél óra a napból, úgyhogy a Green Card lottó procedúrának a fényképezés részét elvileg ma még meg tudjuk oldani "At"-tal. Holnap aztán, ha nem lesz munka sok - akárcsak ma -, akkor nekiesek a pixelbetyárkodásnak és addig csűröm-csavarom, míg meg nem felel a kép a szigorú követelményeknek.

Ma estére virsli volt. Hagytam a murokfőzeléket holnapra.
Ezt a dalt pedig kötelező meghallgatni: Besame Mucho - Nat King Cole. Tudni kell, hogy a dal Consuelo Velasquez azonos című zongoradarabjára íródott először spanyol, majd angol nyelven. Szuper!
Most következik a fényképezés, csak érjen haza "At" a barátnő-hazakísérésből.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése