2009. november 21., szombat

Tanulás, alapozás

Újra az apró lépések. Mai napom eredménye, hogy sikerült egyeztetni "Sz"-el, és előkészíteni a munkaügyi igazolásokat. Ha minden igaz, meglesz az igazolásom, hogy két éven át vezettem, adminisztráltam egy Hostelt, és, hogy szintén az utóbbi két évben a "T" cég HR referense voltam. Természetesen az is fog szerepelni benne, hogy milyen jól végeztem a dolgomat és, hogy nagyon nehezen leszek nélkülözhető. Mindezek mellé természetesen telefonszám és e-mailcím, hogy, amennyiben egy munkaadó le szeretné ellenőrizni, nyugodtan meg is tehesse azt... és nem fog csalódni.
Ez volt a nagyobbik. Aztán meg természetesen ma is tanultam angolt. A holnapi és holnaputáni szabadidőm arra fog rámenni, hogy előkészítsem az interjún előfordulható kérdések válaszait és jól megtanuljam az azokhoz kapcsolódó szavakat, kifejezéseket. Így bármely pillanatban hívnak, magabiztosan állok elő.

Ma volt egy hajnyírás, most már egész EU-szabvány frizurám van "At" (szobatársam) jóvoltából (ő nyírt meg), úgyhogy készülhet a hétvégén a méretre szabott igazolványfotó, amit majd az önéletrajzomba és a Green Card lottó megpályázásában fogok felhasználni.

Nagyjából ennyi. Ma estére pizza volt a vacsora. Barátok jöttek Váradra egy baráti szervezettől és holnap rendezvényük lesz, amin természetesen részt fogok venni. Na, velük pizzáztam, úgyhogy a főzelék készítése holnapra marad.

Mindent összevetve hasznos nap volt. Most alvás!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése