2009. november 22., vasárnap

Lazulás

Már úgy egy hónapja, hogy nem néztem filmet és nem játszottam számítógépes játékot. Na, ma bepótoltam. Megnéztem egy filmet: a Pandorumot, természetesen angol felirattal, hogy szokjam a nyelvet és játszottam a Simsszel. Azzal is azért (részben), hogy angolul tanuljak. Sikeresen ki is jegyzeteltem jónéhány ismeretlen szót. Így már a hatszáz szó magasságában járok. Csak ne lenne olyan nehéz mindet megtanulni...

A mára tervezett program sajnos nem sikerült, mert "At" szobatársam hazautazott, így nem tudtam megoldani a fényképezgetéseget a Green Card lottóhoz. Na nem baj, majd holnap este. Hónap végéig van idő, utána kifutok a határidőből.
Az állásinterjús kérdéseket sem dolgoztam ki, mert inkább vasárnapoztam. Ma reggel még ellátogattam a tegnapi előadássorozat utolsó programpontjára, és ezzel le is írtam a napomat.

Holnap munka, de remélem, fogok tudni foglalkozni e tervemmel úgy ahogy.

Finom volt a tea vajas-mézes kenyérrel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése