2009. november 26., csütörtök

Megvan a fénykép!

Igaz, hogy nem tegnap este - ahogy azt terveztem -, de meglettek a képek. Ma este készítettük el itthon "At" és én. Egy egész fotóstúdiót rendeztünk be a lakásban. Négy fényforrást aktiváltunk (köztük egy reflektort is) és mindenféle házi alkalmatosságot hasznosítottunk profi fotósokat megszégyenítő módon, úgy, hogy végül ez lett az eredménye:



Na jó, ez nem a végleges kép, hanem csak egy olyan lazább a sok közül. A véglegest majd holnap fogom megmutatni, ugyanis méretre kell szabni meg minden. Mára elég volt a fényképezés részét letudni a dolgoknak.

Ma tanultam még pár szót, úgyhogy lassan a 130 fele járok. Nagy menet volt ma a munkahelyen, ott sem unatkoztam. Összességében véve egész jó nap volt. Sőt, még játszani is volt időm amolyan csip-csup flash-játékokkal.

Elfogyott a zöldségleves. Végre! Már hat napja ettem az oldalát. Finomra sikerült, de azért már a tizenharmadik tányérral alig kívánkozott le a gyomromba. Elfogyott, az a lényeg. Holnap láthatok neki más táplálék elkészítésének... mondjuk, még a murokfőzelék mindig megvan.

Na, ennyit a máról. Holnap jön a nagy képvagdalás, pixelbetyárkodás. Most alusz, de gyorsan!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése