2009. november 28., szombat

Tanulás, kicsi munka, sok játék

Hát igen. Amikor az embernek eszébe jut egy régi játék, és nekifog játszani, nemigen tudja abbahagyni. Így jártam ma én is a Heroes 2-vel. Régi játék, de nagyon jó. Nem is bírtam abbahagyni egészen mostanig. Reggel fél öt. Na, de azért tettem valami hasznosat is: már lassan a 200. szónál járok. Közeledik az 500., csak változott kicsit a felállás, ugyanis ma, Heroes-ozás közben kiírtam még pár (100) angol szót a játékból és azok olyan nehezek, hogy kell két nap, míg jó alaposan megtanulom. Ezennel tehát már 600 szónál járok. Hű, ha már végre fogom tudni mindet, egész kibővül a szókincsem.

Tehát mai nap tevékenységi aránya: 20% tanulás, 10% munka, 70% tanulás.

A Green Cardos dolgot holnapra toltuk, pedig már csak ki kellene tölteni az űrlapot... na, de hát "van még idő november 30-ig..."

Ma elfogyott a murokfőzelék és nagyon jól esett a virsli vacsorára. Holnapra makaróni szószós csirkehússal, nyamm-nyamm.

Most gyorsan aluvás, mert holnap 10-től megyek valami "világvége" előadásra. Kíváncsi vagyok, milyen lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése