2009. november 11., szerda

Néhány infórmációval több

Nem voltam a munkaközvetítő cégnél, amint terveztem. Sajnos egyik futárt kellett helyettesítsem megbetegedése miatt, úgyhogy ma a biciklizés volt a téma.
Beszéltem viszont Skype-on "A"-val, az ausztrál ügynökkel, akitől fontos infókat tudtam meg: nem muszáj 12 000 Dollárt felmutatnom, hanem csak 6 000-et abban az esetben, ha négy hetes angol nyelvtanfolyamra megyek Ausztráiába, aztán onnan hosszabbítom tovább a vízumom. Amit én terveztem vola ugyanis, az úgy nézett volna ki, hogy 2 év kollégium + egyetem. Ebben az esetben 12 000 Dollárral kellett volna rendelkeznem, de az előbbi megoldás sokkal barátságosabb.
Tehát a mostani állás így néz ki: ahhoz, hogy az Ausztrál Terv beteljesüljön, kell gyűjtsek kb 12 000 Dollárt, amiből 6 000-rel kell rendelkeznem költőpénzileg, 3 000 AUD a tandíj a 4 hónapos angol tanfolyamra, 2 000 AUD a repülőjegy oda-vissza, 300 vízumintézési iratok díja és még 700 erre arra. Tehát annyi pénzből meg tudnám valósítani az Álmot, amennyivel eddigi tudásom szerint a költségeken kívül rendelkeznem kellett volna. Hurrá!

Holnap, ha a betegeskedő futár jobban érzi magát, el tudok menni a későbbiekben az amerikai munkámat intéző ügynökséghez, a "WT"-hez.

Finom volt vacsorára a húsleves.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése