2009. november 30., hétfő

Végre elküldtem!

Ez a vasárnap igazán vasárnaposra sikerült: délben keltem, a nap túlnyomó részében játszottam, ettem, főztem, pihengettem. A nap "est" része viszont kicsit más volt. Úgy 22 óra tájt nekifogtam tanulni, hogy kicsit enyhítsem a lelkiismeretemet a sok döglődés után, így eljutottam immáron 227 megtanult szóig. Tanulgatás közben belém villant, hogy még mindig nem küldtem el a Zöld kártya igénylést. Ekkor már éjjel egy volt (majdnem két órája). Na gyorsan neki is fogtam, mert, ugye ma már megkezdődött az utolsó nap, november 30. Na másfél óra kínlódás után kiderítettem valami szófoszlányból az interneten, hogy az az űrlap, amit félpercenként küldözgettem - arra gondolva, hogy biztosan zsúfolt a hálózat az ilyen későkásák miatt, mint én -, nem megy át, ha Firefoxot használok. Abban az esetben egy másik űrlapot kellett kitöltenem. Na, amint azt megtettem, máris sikeresen tudtam továbbítani, lenyugodott a kicsi lelkem, pedig már már ott tartottam, hogy robbannának fel a grínkárdjukkal együtt, ha nem tudnak megfelelő sávszélességet biztosítani. Ne, de megérte hitetlenkedni. Elküldtem. Már csak egy fél év és kiderül, hogy megnyertem-e.

Mai napon finom volt a paprikás csirke csigatésztával, amit estefele rittyentettem. Most meg végre alvás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése