2009. november 18., szerda

Tanulás és tanulás

A mai napom hasonló volt a tegnapihoz. Téma: az angol nyelv tanulása. Hogy kicsit változzon, átkocsikáztam "T" és "E" barátommal Berettyóújfaluba és Debrecenbe vásárolni egy-két szükséges, vadoláhföldön nem kapható terméket. Így történt, hogy vásároltam magamnak egy wokot (kínai sütő edény), amit holnap fogok kipróbálni.
Az angol szavak terén: lassan elérem a háromszáz lejegyzett ismeretlen ismeretlen szót, ami még meg kell tanuljak, de már van eredménye. Érzem, hogy magabiztosabban tudok beszélni. Hát, még ha megtanulom a szavakat. Elértem Misterduncan 35. oktató videójához. Nagyon jól tanít, ajánlom mindenkinek. Az első néhány lecke furcsa, de hamar belejön az ember.

Ennyit mára.
Sajnos, mire visszaértem magyarhonból, olyan éhes voltam, hogy nem volt lelki erőm elkészíteni valami normális kaját így virslit ettem vacsorára. Holnap viszont lesz zöldségleves és wokban főtt murokfőzelék (sárgarépa).
Most fekszem. Végre!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése