2010. július 3., szombat

180...

...a napra leginkább jellemző szám. Ma bringázni voltunk "T"-vel. A jövő évi IronBike ellenörzőpontjait, eltérőit, pályáját volt hibatott kijelölni a mai túra. Erről most többet nem nagyon írok, mert az a helyzet, hogy a túra 180 kilométerét egész jól bírtam, de csak itthon észleltem, hogy sokkal jobban elfárdtam, mint azt gondoltam volna. Holnap tehát egy mellékletben kifejtem a mai nap legjellemzőbb történését, a reggel 6 órai indulással kezdődő és esti 10 órai érkezéssel végződő kis kiruccanást.

Érdekesség, hogy: haladás, mert eddig ezt a mai túrát bírtam a legjobban.
Finom volt a csirkesonkás szendvics, amit a bicajozás egyik szünetében készítettem a számmal/számban.

Egyebet nem tudok mondani, kérem, kapcsolja ki.

Tiszteletem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése