2010. július 3., szombat

Haladás

Haladás, mert végre lematricáztam mindenhol Fixit. Délelőtt tízkor kezdtük "K"-val, aztán déltől egyedül folytattam. Elég szép letta váz s a többi alkatrész is, csak mindegyre kell még lakkozni, hogy jó vastag legyen a levonósokon a réteg. Felraktam volna ide a fényképet is, de, sajnos nem készítettem.

Haladás, mert elvittem az autót "I" bához javítani, csak közbejött egy olyan probléma, ami miatt csak hétfőre lesz kész (megment az olajteknő olajleengedő csavarja).

Haladás, mert holnap reggel indulunk "T"-vel ki a hegyekbe egy estig tartó túrára s a nyári bringázások után már olyan lazán veszem a készülődést, hogy kicsit aggaszt is a dolog. De végülis minden megvan, csak már rutinos pakolás hamar megy. Remélem, nem lesz felszínes végül.

Haladás, mert elég hamar elszámoltuk a hetet a diszpécserrel s a holnap biciklivel székelyföldre indulo "L" futárunkat hamar felkészítettem bringástól a túrára.

Finom volt a pizza s jól csúszott melléje a sör.

Érdekesség, hogy azt hittem, nincs itthon semmiféle húsételem s milyen jól esett, mikor megtaláltam a hűtő mélyén a nem is olyan rég vásárolt csirkesonkát. De jól fog esni holnap valamelyik dombtetőn.

Haladás, mert még van bő öt órám aludni a reggel hatos indulásig.

Fekszem is gyorsan, hogy haladjak.

Pápá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése