2010. július 30., péntek

Lépcsőházgyűlés, ami a tegnapról kimaradt...

...pedig a tegnapi nap egyik legfontosabb történése volt. Feljött a szomszédasszony, valaki közülünk le kellene menjen gyűlésre és, mivel csak én voltam itthon s előzőleg megkérdezte, lesz-e valami dolgom az eljövendő egy órában, nem volt képem azt mondani, hogy inkább itthon ülök s nem csinálok semmit. Lementem. Nagyjából semmit nem értettem, de ott ültem egy órát s hallgattam, hogy ezek a románok hogy szidják egymást a sok semmiért; vagy lehet, hogy náluk ilyen az egyszerű, általános kommunikáció. Mindegy. Én elmajszoltam két szelet kenyeret, törölgettem SMS-eket közben s lassan eltelt az óra.

Másik fontos dolog, amit tegnap nem említettem, hogy édesanyám Szárhegyen fog tanítani Gyergyó mellett. Végre ezentúl Gyergyóba is fogok hazamenni, nem csak Boldogfalvára. Már hiányzott.

Ma a biciklis találkozón kívül sokminden nem történt, de ott kiderítettük, hogy hétvégén túrázunk, már csak egy új kerék kell nekem s egy ülés, amit elméletileg "E"-től kapok kölcsön s megoldódik.

Finom volt az otthoni húsleves.

Ennyit máról, most folytatom a délutáni alvást, mer az jó.

Pá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése