2010. július 9., péntek

Vásár

Mégsem sikerült Fixivel foglalkozni. Úgy gondoltam, hogy reggel fél tizenegy fele felhívom "I" autószerelőt, így nem mentem be a műhelybe, inkább olvasgattam. A tervezett időben telefonáltam, de a találka 3-ra lett halasztva. Addig megnéztem egy filmet: "Date Night" címmel. Egész jó komédia csomó jó színésszel, amelyben egy unalmas életű házaspár véletlenül egy bűnügyi történetbe keveredik. Lehet rajta nagyokat röhögni.

Aztán végre Seat úr eljutott velem és "I" szerelővel a fedélzetén "L" dízelszakértőhöz, aki holnap reggel fél kilencre be is programálta a javítást. Hogy mi a baja a turbónak, még nem tudni, de holnap majd kiderül. Rukkoljatok, hogy ne kerüljön sokba.

S na igen, volt ma vásár is. Alapvető élelmekkel szerelkeztem fel, mint pl chilis-tengerisós feketecsoki, görögdinnye, sajtos csipsz, energialé, sznikersz, meg miegymás.
Vettem Fülesnek néhány ajándékot, íme:
Biztosan fog örülni.

Érdekesség, hogy nagy igyekezetemben elkaptam az olcsó esszájgok polcáról egy kéést, egy villát és egy kanalat abban a hiszemben, hogy max 1 Euro se lehet darabjuk. Hát tévedtem. Összesen 7-be jött ki. Immár van értékes evőeszközkészletem. Mélytányért is vettem melléjük, szerencsére az tényleg 1 Euro volt kb.

Finom volt a sült csirke, amit készen vásároltam a Carrefourban.

Most igyekszem lefeküdni, mert reggel most már tényleg korán kell keljek, különben Tusványosig nem lesz kész az autó.

S ti tudtátok, hogy már vannak ilyen buszok?! Épp a minap haltak meg páran egy miatt. Itt a cikk.

Nademostmár tényleg viszlát, mert kell még zuhanyozni s jaj, még fekvőtámasz s még este úgyis fel fogok riadni, mert bevágtam vacsorára egy fél dinnyét.

Napá!

U. I. fél óra múlva, zuhanyzás közben jutott eszembe: volt még egy másik film is, a "Greenberg". Elég nyomott dráma volt. Az effejta film a fórumokon és nagyon sok filmszakértő körben nagyon jó minősítést kap, de szerintem akkor is nyomott. Nem szeretem.
Másik dolog, hogy úgy elvoltam ma a vásárlással s az autójavíttatással, hogy elfelejtettem menni a Morénába biciklis megbeszélésre. Mea culpa! Be kell pótoljam s velük kell tartsak hétvégén. Megint lesz egy olyan túra, mint a múlt héten, az pedig nagyon jó volt.

1 megjegyzés:

  1. Szevusz Peter!

    Lattam ilyen buszt Londonban is.
    http://www.londonducktours.co.uk/about

    Nagyon jo otlet, sok penzt keresnek vele,orokke tele van, mondjuk ezekutan en is elgondolkozom, hogy egyaltalan kiprobalame.

    MInden jot.

    VálaszTörlés