2010. július 29., csütörtök

Lemaradások

Ilyenkor az a szar, hogy, bár nagyon jól és hasznosan telt a múlt hét, lett egy csomó lemaradásom, pl blogból, amit már bepótoltam, de ott van még a sok fekvőtámasz (szám szerint kb 1300), lemaradt céges dolgok satöbbi. Most nekiállhatok behozni.

S, hogy ti is el tudjátok képzelni, milyen volt a múlt hetem, itt egy pár kép:

Ez pl vagy a véletlen, vagy egy vicces táborlakó műve:


Egy ötletes szervezői póló a MIT-tel:


Cateringes ebéd:


Mindenes/infós szervezői gyűlés:


Hobo:


Egyik info sátrunk:


Össz infos/mindenes csapatunk talán egy kivételével:


És utoljára a "K"-ról, az egyik mindenes fiúról készült kép, aki hajnali fél öt magasságában/mélységében illuminált állapotában a kis faházam ablakához tévedt, leült a külső ülőkére és egy órán keresztül beszélgettünk. Úgy nézett ki belülről az ablakból, mint Babi néni, úgy mondott, mint egy TV, én meg úgy röhögtem, hogy még másnap is fájt a hasam tőle. Szép emlék lesz. Másnap röhögött velem a fényképen az egész csapat. "K" is, miután elmeséltem neki, pontosan mi is történt és megmutattam a fényképt:


Érdekesség, hogy ma a nap nagy részében úgy éreztem magam itthon, mintha virtuálisan mászkálnék a lakásban. Gondolom, a tegnap negyed nyolctól ma reggel fél tizenegyig tartó alvás miatt is. Remélem, nemsokára akklimatizáldom.

Finom volt a fokhagymás leves.

Most gyorsan alusz. Pá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése