2010. július 1., csütörtök

Fixinek az agya

A mai nap legfőbb cselekedete a fent említett alkatrész megvásárlása volt. Erről írtam egy külön mellékletet, úgyhogy itt nem szaporítom a szót.

Megjegyzendőnek tartom még, hogy finom volt az otthonról hozott kínai ananászos csirkemell zöldségdarabkákkal, csak ez most ananász nélkül volt és székely módra.
Továbbá lejött a WOW mindössze egy hét alatt és érdekesség, hogy a vacsorához fehér bort ittam, de csak félig. A másik felébe véletlenül beledobtam egy magnézium tablettát annak ellenére, hogy a mellette álló, vízzel tele lévő csészébe céloztam. Hát a szeszes italnak aléggé érdekes íze lett, de még azér is megittam. Ne csodálkozzatok, ha holnap mutáns lepkévé (butterflyman), vagy ember méretű peronoszpórává változom.

Ennyit a máról, jöjjön az alvás... meg a fekvőtámasz. Jaaaaj!

Mindenjót és gratula a leérettségizetteknek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése