2010. július 13., kedd

Autószerel

Kb két hete, mikor mentem Tusványos szervező gyűlésre, elromlott a Seaton a tetőablak. Nem lehetett visszacsukni. Szerencsére hazaértem, mire eleredt az eső, aztán otthon sikerült valahogy visszahúzni. Nincs nagy baj, csak érintkezési hiba, de a hazafele úton a sok visszahúzás próbálkozástól levált a tetőablak belső kerete és önálló életre kelt az autó tetőkárpitja és a tetőbádog közt, ami döcögős úton elég idegesítő hangot hallatott. Na, ma ezt hoztam helyre. Estefele a harminc fokos melegben nekiálltam, és szanaszét szedtem az autó tetejét, visszaillesztettem a levált keretet és röpke négy óra múlva úgy szálltam ki az autóból, mint, aki fix a zuhany alól lépett ki. Lényeg, hogy most már nem zörög az az izé, sőt már a tetőablak-visszahúzó gomb sem szarozik.

Jártam dél körül az autóvillanyszerelőnél, aki tele volt munkával, így egy másik autóvillanyszerelőhöz küldött. Míg a másikat megtaláltam volna, útközben ráleltem egy harmadikra, aki ráadásul magyar volt és be is programált szerdán kilencre, így, ha minden igaz, meg lesz javítva az ablaktörlő és az ABS, meg a lámpák is be lesznek állítva rendesen.

Mai nap még vettem egy telefont "M"-nek a szerződésem meghosszabbításával, mert tartoztam neki ezzel és, ha már ott jártam az Orangenál, megváltoztattam a bérletem: 180 hálózaton belüli perc, 25 országos perc, 50 SMS és 500 mega Internet helyett kaptam 800 hálózaton belüli percet, 125 országos percet, 50 SMS-t és 500 mega Internet ugyanannyiért. Hát nem megérte?

Finom volt a nagyon akciós pizza, amit ma este "M"-mel rendeltünk.

Érdekesség, hogy "At" szobatársamnak megvan az autója. Végre! Egy 2005-ös Nissan Almera. Tiszta jó.

S akkor megint gyorsalvás, mert holnapra is van, mit csinálni.
A nap zenéje pedig: Hobo - Ballada a senki fiáról

Pászka!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése