2010. július 7., szerda

Olyan lapos...

..., mintha hétfő lett volna, pedig hát kedd, meg volt is, mit csináljak.
Felhívtam végül Koltai Róbertet, aki sajnos nem tud jönni a Nyári Egyetemre, mert abban az időben foglalt lesz, aztán megpróbálkoztam Kányádi Sándorral is, de neki meg messze van Várad székelyföldtől. Majd röpítettem egy tusványos szervezős levelet. Szervezésről ennyit.

Itthon még takarítgattam egy órán keresztül, tettem vettem, de nem sok érdekes.

Finom volt a szalonnás-hagymás tojásrántotta.

Érdekesség, hogy tegnap este elaludtam a paplanon fekve és reggel ötkor arra ébredtem, hogy mennyire fázom. Aztán a fázós alvástól annyira kipihenetlen voltam, hogy reggel kinyomtam a telefon ébresztőjét s persze, hogy tízkor keltem fel. Nem szeretem így, mert túl rövid a nap. Máris negyed egy múlt.

Amúgy ma tökéletlenkedtem eleget, értsd: fülpocolós doboz kiborítása (200 darabos), hűtőajtó nyitva felejtése (2 órára), meg hasonlók.

Pihenjetek jót, mert fontos, úgy néz ki...

Jó éjt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése