2010. július 9., péntek

Turbó

Megúsztam, mert csak 40 Euroba került a javíttatás. Attól féltem, hogy sokkal többet fognak elkérni. Ki is próbáltam gyorsan Seat urat javítás után s haszta, hogy repesztett. Hármasban százzal lehetett vele süvíteni s nem sípolt a turbo, mint eddig s a füstje se olyan kormos, mint volt. Most már csak az elektronika maradt hátra, meg a rozsda, de azt nem tudom, hogyan tüntetem el.

Bejártam a műhelybe is két szerelés közben, vettem fehér festéket, lelakkoztam úja Fixi vázát s még egykét alkatrészét. Így néz ki a sötétben a váz eleje:

Ilyen színekben kell majd elképzelni az egész bringát. Jövő hétre már tényleg valahogy össze kellene rakni, mégis hallám hogy néz ki.

Holnap megyek túrázni. Megintcsak hasonló területen, mint múlt héten. Biztosan jó lesz, szép időt jósolnak a meteUrológusok s a vékony gumikat is lecseréltem vastagra. Jée!

Volt még szerveződés s kicsi film is, de elhanyagolható. Sietek megint lefeküdni, mert hat óra múlva már valamerre kifele fogunk kerekezni a városból.

Érdekesség, hogy tiszta jó, hogy írom ezt a blogot, mert észrevettem, hogy amióta elkezdtem, egyre inkább jobban, könnyebben megy a fogalmazás. Szokom a nyelvet :)

Finom volt a csirkehúsos-borsós-kukoricás-kecsapos laska. S még finom is lesz minimum két napig.

Jó hétvégét!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése