2010. augusztus 4., szerda

Ami a tegnapról kimaradt...

...az az, hogy megint híres lettem. Benne vagyok a Bihari Naplóban. Parancsoljatok:

A másik dolog pedig, hogy megkaptam a Tusványoson készült csoportképeket. Először is az én két csapatomról, a mindenesekről és az infosokról készült csoportkép:

Másodszor pedig a majdnem össz-szervezői csoportkép:

Ma végre megjavítottam a beteg biciklit, egy kegyetlenül szar DHS-t (igaz, abból másmilyen nincs is).

Ezen kívül aludtam egy jót délután, hogy elűzzem az éjjel felhalmozódott fáradtságot, aztán gitározás volt a téma.

Érdekesség az újságcikk.

Finom volt a Pizza, amit ma délután rendeltünk "M"-mel. Kiszagoltunk egy olyan helyet, ahol három pizza után adnak egyet ingyen. Rendeltünk is három + egyet, így megvan a holnapi ebédem is.

Egész nap csak ittam, és mégis szomjas vagyok. Eléggé lehetetlen volt az időjárás ezen a nyáron. Hol esett az eső és fos idő volt, hol olyan meleg volt, hogy fulladtunk meg, mint pl most.
Téényleg! Van Tusványosról egy bax Tusnad ásványvizem, Fel is hozom gyorsan az autóból.

Holnap változatos nap lesz: jön "L" barátom Kolozsvárról biciklivel s itt hál vagy két napot pihenésképp, aztán meg lesz holnap még gitározás a Gekkóban, ha minden igaz s hasonló dolgok. Egyelőre ennyi.

Pá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése