2010. augusztus 19., csütörtök

Kastély és bányalég

Avagy címszerű cím egy érdekes naphoz

Amint fentebb említettem (címben, ugye) vót kastély. S az pont Szárhegyen. Igen, a Lázár kastély. Szép vót, vagán vót, mellékletbe színes fót. ...lesz majd, hogyha idő jut. Csakigen.

Na, utána hirtelen indíttatásból elhatároztuk ("N"-nel, ugye), hogy akkor most, ha már így itt vagyunk benne Székelyfődben, hát megnézzük a Súgó barlangot, ami nincs is olyan messze, mintha még annál is szarabb lenne az oda vezető szekérút, mint amilyen. Na, de megbírkóztunk vele (inkább a Seat) s eljutottunk oda, ahol gyűl a bányalég bele a bányába. Öt ajróért el is kalauzolt minket egy jópofa székely legény a barlang néhány szegletébe. S én csak most veszem észre, hogy barlang helyett eddig mind bányáztam címben is s bejegyzésben, na, de nem baj. Ez így marad. Ad hoc s kessz.
Megnéztük tehát a barlangot vagányul s azzal nyomás Keresztúrra, ott fokhagymás leves vacsora, majd irány Várad, ahol itt is lettünk reggel négyre. Milyen jól megcsavartam, mi?

Érdekesség, hogy van az úgy néha, hogy az ember nem tud dönteni két elég nagy súllyal rendelkező dolog közt. Ma ez így valósult meg nálam a "menjek Váradra ma, vagy aludjak Keresztúron s csak reggel induljak" című dilemmámban. Hogy melyik mellett milyen érv szólt, nem mondom el, bocs. Nincs annyi karakter a leptopon jelenleg, vagy mi. Lényeg, hogy mentem, azaz jöttem s itt vagyok s fáradt vagyok s álmos vagyok s társai.

Úgyhogy jóélyt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése