2010. augusztus 3., kedd

Jaj, de hétfő

Ha nem határozom el nagyon komolyan, hogy mit fogok csinálni másnap, akkor nagyon nagy az esélye annak, hogy semmit. Ez a mai nappal is majdhogynem így történt. Elhatároztam, hogy jajdemekkorát mosok, meg biciklit szerelek, meg társai s erre fel megnéztem egy filmet, bementem délután a BikeXpressbe, hogy azé csináljak is valamit s ott bent pedig semmi hasznosat nem csináltam. Dartsoztunk kettőt a Gekkóban s azzal hazaereszkedtem.
Jó, ma még ráfoghatom a hétfőre, de holnap ilyen nincs. Mosni fogok, takarítani fogok és biciklit fogok javítani s Fixivel is foglalkozom kicsit, mert szegény mindjárt kész van, csak nem vagyok képes befejezni.

Egyetelen valamirevaló dolog a mai napban a tegnapelőtti túráról készült mellékletem. Olvassátok s nézegessétek szeretettel.

A film, amit néztem, a Christmas Carol volt, ami Charles Dickens műve alapján készült. A mostani a Jim Carrey-féle változat volt, nem a Patrick Stewartos, ami végülis sokkal jobb, mint az előző. A film egy fukar bankárról szól, aki csak a pénzével törődik, mindenkit utál, minden ünnepet megvet, főleg a karácsonyt. Na, és akkor jön pár angyal s meggyőzi őt, hogy nem jó élet az övé s, ha így folytatja, magányosan hal meg. A többit a fantáziátokra bízom, vagy nézzétek meg a filmet. Nagyon jó.

Finom volt a töltelékes paprika második, egyben utolsó fele. És ezzel az étellel bezáróan elfogyott az otthonról hozott eleség csomagom. Megint divatba jön a főzés.

Érdekesség, hogy már egy hete, hogy elment a hangom s sehogysem akar rendesen visszajönni. Kéne kicsit siessen.

S akkor most alvás, mert holnap mosás, takarítás, bicikliszerelés s még ki tudja, mi.

Tiszteletem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése