2010. augusztus 12., csütörtök

Ha lemaradok

Nyári egyetem elkezdődött, megindult az élet, sok esemény torlódott, nem írtam blogot, de valahogy most megpróbálom bepótolni.
Ami eddig történt, az nyári egyetem, út és kirándulás Székelyföldre "N"-nel, aki ezek után sokat fog szerepelni a mindennapjaimban, azaz, ha nem írnám bele minden napba, akkor csak úgy, egyszerűen képzeljétek oda. Aki tudja, tudja, aki nem, majd belejön. De ezek a történések egyelőre maradjanak titokban, mert csak ezután fognak megvalósulni. Most újra Váradon vagyok s, ami ezután jön, az holnap "At" esküvője, amin vőfély leszek, aztán vasárnap lehet, lesz valami fotózkodás, majd irány majdnem egy hétre a szentendrei diáktábor.

Ma már jövő hét péntek van, azaz egy kemény héttel vagyok lemaradva, de megpróbálom visszaidézni az elmúlt napok főbb dolgait. Térjünk vissza a (blogszerinti) jelenbe.
Tehát - mondjuk -, ma van csütörtök. Javában folyik a KMNyE. Egyesek azt mondják, nincs olyan jól megszervezve, mint az eddigiek, de este a bulikon senki sem panaszkodik.
Ma volt egy kirándulás a hegyközszentmiklósi strandra, ami sokaknak jól telt, de ezek mellett nekem a napom tele volt kellemetlenségekkel, ami a reggeli busz késésén és a busztársaság szerencsétlenkedésén kívül majdhogynem csak rám tartozik. Minden esetre jó volt a strand, nem panaszkodom.

Finom volt "L" borjúpaprikása csípőspaprikával.

Érdekesség, hogy semmi sem fenékig tejföl, még azt figelembe véve is, hogy tejfölből is megárt a sok, de ezt is majnem csak én értem.

Lényeg az, hogy jőjjön a péntek.

S mindenjót!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése