2010. augusztus 7., szombat

Az már csak...

...hagyján, hogy péntek van és eme alkalommal, a hétvégének örülve legalább hatot dartszoztam a Gekkóban, de, hogy reggel négyre érjek haza, az azért mégiscsak elég izé. Na, a lényeg az, hogy a hétvége eléggé jóra fog sikeredni, ugyanis holnap (azaz ma) fogunk még egyet kosarazni valamikor koradélután, majd utána bevállalunk egy miccsezést a Gekkó udvarán.

Ezen kívül, a mai nappal kapcsolatosan mindenképp megjegyzendő, hogy sikerült egyik kliensünkkel egy mindkét félnek megfelelő rendszert kidolgozni a havi rendelések kifizetésének ügyében. Ő is meg volt elégedve és mi is, mondjuk. A nehézkes a dologban az volt, hogy románul kellett, de miután megtudtam, hogy mit jelent, hogy "tutuim", máris könnyebben ment a diskurálás. Na, ez letudva.

Hétvégén lenne valami Nagybánya Maraton, vagy mi a fene, de úgy érzem, ezt a hétvégét kihagyom biciklis szempontól. Hosszú távon fáradt vagyok, na.

Finom volt a melegszendvics. Mára ez jutott.

Érdekesség, hogy milyen körülmények közt írom most a blogot, de az maradjon köztem. Még annyit, hogy "N".

Szép álmokat mindenkinek, mert én kegyetlenül álmos vagyok. Holnap, pihenten lehet, hogy a fél bejegyzést átjavítanám, de mégse. Ilyen, ha fáradt vagyok.

Aludjatok szépeket.
Tály!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése