2010. augusztus 13., péntek

Gekkós buli

Hej, de milyen jó az, amikor sok ember összegyűl, aki ismeri egymást. Így történt ez a mai napon is. A nap többnyire eseménytelenül, bár nagyon jól telt el egészen este kilenc óráig, amikor is "L", a nyári egyetem egyik részvevője felajánlott a többi résztvevő számára egy szeretet-zongorakoncertet. Ez olyannyira jól sikerült, hogy még én is játszottam vele egy négykezest a zongorán, bár eme utóbbi állítmány nemépp állja meg a helyét a cselekedet pontos leírásában. De mondjuk.

Ezután következett a gekkózás. Reggelig tartó buli kisebb-nagyobb kellemetlenségekkel, de végül kereken végződött a nap. A nyári egyetem utolsó előtti napja.

Finom volt a csirkecomb krumplipürével az egyetem kantinjában.

Érdekesség, hogy aszondják, jól áll nekem a fekete. Ing. Túl.

S akkor hagyjuk, hogy jőjjön a szombat is.

Tshókolom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése