2009. december 1., kedd

Fölösleges nap

Nem elég, hogy majdnem délben keltem, ráadásul a fél napot átjátszottam. Hej, nem jó ez így. A mai napért cserébe holnap be se kapcsolom a számítógépet, csak este, hogy a blogot írjam. Ez kijelentés és így is lesz. Tanulni fogok, olvasni és mosni. Ez lesz a program. Nehogy már a befőtt tegye el a nagymamát, hogy leülök ebéd után játszani s egy vacsoraszünetet kivéve éjjeli kettőig játszom! Ilyen nincs! Vagyis mostanában nem. Hasznosan kell eltöltsem a szabadidőmet.

Volt azért hasznos fejezet is a napban: olvstam Czeizel Endre orvosgenetikus önéletrajzát. Na, ez jó pont volt. Kicsit enyhít a lelkiismeretemen.

Sok előrelépést tehát ezen kívül a mai napról nem tudok mondani. Hacsak az nem, hogy a Heroes-ban végre az utolsó pályát kínozom... de, hogy ez fél napot vesz igénybe, az nem oké.

Ja, meg finom volt a paprikás csirke ebédre. Rájöttem, hogy a tegnap nem raktam rá tejfölt, így most mennyeien finom lett az előbbihez képest.

"At" szobatársam, miután 18:45-kor hazaért a munkahelyéről, megpróbálta gyorsan elküldeni a Green Card lottós jelentkezési lapot (19-kor járt le a határidő), de így, utolsó percekben annyira terhelt volt a rendszer, hogy nem sikerült. Miután kitöltötte a nehezen bejövő űrlapot, kiírták, hogy: "határidő lejárt!". Úgyhogy nem sikerült neki. Na, majd jövőre... Szerencse, hogy én még este (hajnalban) el tudtam küldeni.

Ennyit máról. Most pedig gyors alvás, hogy holnap legyen időm a sok hasznos dologra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése