2010. június 30., szerda

Az ötperc

Szokták mondani, hogy "rá jött az ötperc". Na ez nálam úgy van, hogy ötnap. Megfigyeltem, hogy néha-néha, úgy félévente elkap egy játékhév s akkor úgy nekikezdek, hogy senem látok senem hallok, s mikor végre végigvittem, vagy meguntam a játékot, akkor - mintha mi sem történt volna - abbahagyom.
Most vagyok a második napon. Úgy belejöttem, hogy elfelejtettem Fixire felragasztgatni a levonósokat, amik ma délutánra lettek készek és egész jól sikerültek. Holnap semmiképp nem marad el a dolog abban az esetben, ha nem megyek Debrecenbe; ugyanis lehet, hogy elgurulok a ChiliSporthoz venni egy agyat a hátsó kerekébe, mert itthon nem lehet kapni. Időjárástól függ.

Finom volt az otthoni húsleves utolsó felvonása. Az Oblivionban már tízes szinten vagyok, de ez most majdnem mindegy.

Érdekesség mára csak az "ötnap", mert álmos a fejem.

A holnap tehát kialakul, s még Seát urat is el kellene vigyem gyógyítani, mert baj van a tubójával szegénynek.
S még mindenképp megjegyzendő, hogy mai hasznos tevékenységem a szúnyoghálók felinstallálása volt. Dögöljenek éhen!

S akkor jóccakát, na.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése