2010. április 22., csütörtök

Transylmania szép dallal

Van egy futárunk, "L", aki minden rendelést bevállal és emiatt sok helyről egy csomót késik. Na, ma miatta kaptam letolást egyik klienstől, hogy milyen dolog az, hogy ő elküld nyolc fogmintát, amiből kettő időben oda kell érjen és a futár késik vele másfél órát. Hát, mit mondjak, igaza volt. Valahogy olyan hangulatban kapott el (honfoglaló közben), hogy nemigen idegesített a dolog. Majd megoldjuk valahogy a futárral, hogy azé legyen elég az ilyesmiből.

Finom volt reggelire a kolbászos tojásrántotta s azt hiszem, most, estére is az lesz. Mármint, ami megmaradt belőle.

Nekikezdtem a "Leon, a profi" című filmnek, amit megszakítottam egy Transylmania koncerttel, de most, nemrég befejeztem. Mindkettő nagyon jó volt. A filmet igazán érdemes megnézni, a koncertet pedig meghallgatni egy következő alkalommal, ugyanis jó szokásuk szerint ma este is hozták a formájukat:

Holnap biciklijavítás, biciklieladás (talán) és képződés programpontok fognak bekövetkezni.

Érdekességként továbbszövöm a tegnapi érdekességet: hazug embert hamarabb utolérik, mint a sánta kutyát. Nade miért is? Hát mert a hazug ember tudja magáról, hogy hazug és másokhoz úgy viszonyul; ezzel pedig meg is határozta saját kilétét (ki-létét).
Ezt a viszonyulásos emberi kapcsolatformát ma este nagyon szépen megzenésítette a Transylmania. Babits verse volt az:

“Mindenik embernek a lelkében dal van,
És a saját lelkét hallja minden dalban.
És akinek szép a lelkében az ének,
Az hallja a mások énekét is szépnek”

Ugye, hogy szépen is le lehet írni azt, amit én nagy erőlködéssel tegnapsma végigfilozófáltam.

Tehát aludjatok szép dallal!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése