2010. április 24., szombat

Czárán

Megvolt. Lejárt. Viszonylag épségben végigmentem/futottam a kijelölt, 35 kilométeres útvonalon. Néha-néha letértem az ösvényről és fölöslegesen elkolbászoltam a helytelen irányba, de végül mégis sikerült. Helyezésem pontosan nem tudom, de kb. nyolcadik lehet. A lényeg az, hogy jó volt s nem tettem teljesen tönkre a lábaimat, mint az eddigieken. Még maradt bennük kis kraft a holnapi megpróbáltatásra is.


Amint hazaértem, jókora fürösztés, aztán kolbászos-hagymás-kenősajtos tojásrántotta, amiből holnap reggelire is maradt.
Elkapott még így, fáradtan a művészhullám és legitároztam vagy négy órát, de most már ideje egy gyorsan pihentető alvásnak, mert holnap jaj.

Esti érdekességre most nincs idegem, neharagudjon meg senki. Fáradt vagyok, maszlagot meg nem szeretnék írni. Majd holnap, hacsak mégfáradtabb nem leszek.

Szerettem volna pár képet is felrakni, de úgy néz ki, a blogspot nem szeretné. Ő a főnök, marad az is holnapra.

Nyugodalmas jóéjszakát; hallgassátok az éj szavát,
Milyen halk neszt rejt magába s mélyedjetek méz-dunyhába.

Aviszon'látásra!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése