2010. április 6., kedd

Hazafele otthonról

Boldogfalváról Váradra jövet szerencsételenül és mégis szerencsésen zajlott le az utam. Kaptam egy durrdefektet valamelyik Segesvár utáni faluban, amit a zuhogó esőben gyorsan kicseréltem. Haladtam tovább a pótkerékkel arra gondolva, hogy milyen szar lenne, ha most kilyukadna egy másik kerekem is, mert akkor nem lenne, mire kicseréljem. És hát nem bekövetkezett. Annyi szerencsém volt, hogy már megérkeztem Váradra és éppen kibírta a szerelőig, de akkor már teljesen lapos volt. Így jártam. Szerencsétlenül a szerencsétlenségben.
Tehát, mint a fentiekből kiderül, elvittem az autót a szerelőhöz végre. Elmondtam a bajait, azt mondtsa, csütörtök délutánig a nagyja meglesz, hogy tudjak eljutni valahogy Debrecenbe. S majd, ha visszahoztam, megjavítja, ami még hátra maradt. Remélem, nem fog elkérni egy fél vagyont...
Finom volt az otthoni fokhagymás leves.

Most fáradt s végre kihasználja, hogy itton van, úgyhogy a szokásos s alsz.

Minden jót!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése