2009. december 10., csütörtök

Akárcsak tegnap

A mai nap is úgy telt. Szótanulás (kisebb mértékben), olvasás és egy kis munka. Az olvasás kicsit több volt.
A nap egész jó lett munka terén, ha minden igaz, ez a hetünk rekord összeget fog megütni. Reménykedünk, de minden a holnapi naptól függ. Majd beszámolok róla. Van egy olyan sanda gyanúm, hogy én is be kell álljak, de nem csak este, mint tegnap és ma, hanem rendesen, talán még délelőtt is. Csak az idő ne legyen rossz (eső, vagy hó).

Ma felvillant előttem egy angliai au-pair munka lehetősége, amit offline-message-ként kaptam Yahoo Messengeren, de nemsokkal megelőztek, úgyhogy elúszott. Az volt a kitétel, hogy legyen jogsim és, hogy a héten tudjak is kiutazni. Megoldottam volna, de na. Ez ilyen. Azt mondta a telefonos kisasszony, hogy attól még próbálkozhatok. Küld majd kitöltendő űrlapokat és beraknak a rendszerbe. Nem is volna rossz a hajózás előtt egy-két hónap au-pair. Na, de ez majd eldől. Ahogy hozza a sors... én mindenképp végzem a dolgom és törekszem.

Hihetetlen, hogy milyen gyorsan éhezem meg kajálás után. Ma ettem már négyszer, mégis, megint éhes vagyok. Na, de majd csak reggel lesz kaja. Addig ki kő bírni.
A kaja, amit estére rittyentettem, sült szalonnás-hagymás-mexikói szószos makaróni volt. Mondjuk, szalonnás makaróni.

Nekikezdtem ma este egy filmnek is (Funny People), amit már egész jól értegetek, persze felirattal.

Gyuri még él és koplal.

Holnap majd munka, tanulás, olvasás, de most alvás, végre korán!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése