2009. december 14., hétfő

A leghosszabb film

Nem tudom, hogy csináltam, de ma hét órán keresztül néztem egy filmet. Mindegyre meg-megállítottam és írogattam ki az ismeretlen szavakat - volt vagy kétszáz -, da, hogy mindez ilyen sok időt vett igénybe... nem gondoltam volna. A film különben jó volt: Becstelen brigantik (Inglorious Bastards). Sőt, nem csak jó, hanem nagyon jó. Igazi Tarantino stílusban, jó szereplőkkel.
A le nem fordított szavaim száma ezzel nem tudom, mennyire ugrott, de, majd, ha eljön az ideje, megszámolom. Sok szót nem tanultam ma sem sajnos. Így, vasárnap nem volt nagy kedvem hozzá, de holnap, remélem, a 11. oldalt is legyűröm. Aztám el 15-ig és jön a friss fordítás.

Ma más dolog nem is nagyon történt. Reggel meghallgattunk "At" szobatársammal egy Müller Péter előadást, aztán letöltöttem a Diablo II című, nagyon jó játékot és pár óra játszás után már jött is a film.

Gyuri nem döglött meg teljesen, mert valahogy ma már más helyre költözött a befőttesüvegben, de mozogni csak nem akar. Fogok neki holnap még egy szúnyogot, hátha csak friss eledelt eszik, az a baja.

Lehavazott. Igen, most, ezzel megnehezedett a dolgunk munka terén. Még a jövő hetet és az után lévőből három napot kell kibírni és aztán jön a vakáció végre. Valahogy csak elérünk addig is.

Finom volt ma a lecsó, amit tegnap készítettem el. Azt hiszem, holnapra is azt fogok főzni.

Holnap tanulás, olvasás, ha minden igaz, az autóra új biztosítás kötése és nagyjából ennyi a dolog.

Most minél hamarabb irány az ágy.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése