2009. december 10., csütörtök

Változatlan: munka és tanulás

Rekordot döntöttem ma: 200 szót tanultam meg, vagyis 600-nál tartok. Igaz, volt időm, mert csak délután kellett dolgozzak. Hasznos nap volt a mai is. Olvastam még egy kis Czeizelt, aztán az Angliát ismertető könyvből még két oldalt. Ismeretlen szavakat kiírtam, csak még nem fordítottam le. Először jussak el az 1017-ig, aztán fordítgatok.

A munka jól ment, egy általános, átlagos napunk volt. Jött egy hír egy pályázati lehetőségről a cégnek, amit valószínűleg meg fogunk pályáztatni pályázatíró ismerőseinkkel. A támogatást cégfejlesztésre kapjuk. Lesz, mire fordítani, ha elnyerjük.

Nem főztem ma húslevet, mint ahogy azt tegnap gondoltam, de finom volt a kolbászos-curris makaróni, amit ebédre és a paprikás csirke krumplipürével, amit vacsorára rittyentettem. Mostanában muszáj ennem valamit vacsorára, különben kirágja a gyomrom a gyomorsav. Régebb nem volt ilyen bajom. Meg fogok hízni, ha így folytatom.

Gyuri még bírja éhen. Kíváncsi vagyok, meddig?

Most jöjjön hát az ágy!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése