2009. december 23., szerda

Lázas laptopkeresés napja

Már hat órája itt görnyedezek a számítógép előtt és keresem, melyik lenne a nekem legmegfelelőbb laptop. Megtaláltam: Acer Aspire AS57-es a kiválasztott. Persze ezt leegyeztettem messengeren "B"-vel, aki jól ért a számítógépekhez és azt mondta, jó dolog, nem zsákbamacska. Megrendeltem az e-Magról. Ha minden igaz, holnap jön a megerősítendő telefonhívás, aztán - remélem - nemsokára a laptop, meg a dolgok, amiket vele együtt nagynénémnek rendeltem: fényképezőgép (Canon CyberShot A480), fényképezőgép-táska és egy 4 GB-os Kingston SDHC flash kártya. Remélem, jól választottam.

Ma még volt mosás Székelykeresztúron, ahol nagynéném lakik, mosógép válogatás (holnap már a megvásárlása) és, ami mindezekhez szükséges: kocsikázás.

Füles már kezdi otthon érezni magát, ugyanis megugatja a jövevényeket. Sokszor még tatámat is.

Megint nagyon álmos vagyok. Teljesen lefárasztott a sok számítógép előtt való gubbasztás. Ejnye ejnye! Még falun is... Sőt, ma még volt egy kis játszás is.

Finom volt ma is az édesanyám féle fokhagymás leves. Imádom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése