2009. december 2., szerda

Program szerint

Végre egy nap, amelyen szó szerint beteljesítettem az eltervezett programot: volt ma tanulás, olvasás és mosás.

Már körülbelül 400 szónál tartok. Még hátra van több, mint kétszáz, de már jól érezhető a fejlődés; neten olvasott szövegeket majdnem teljes egészében értem. Itt egy kép, mennyi szót tanultam meg eddig:



Ennyit tanultam eddig. Tudom ezeket angolról magyarra és magyarról angolra fordítani. Nem nagy haladás, de apránként sokat el lehet érni vele.

A másik dolog ma az olvasás volt. Czeizel életművében a 100. oldalnál tartok. Érdekes dolgokat lehet megtudni belőle.

A harmadik nagy tettem a mosás volt, ami "An" lakótársnőm tökéletesen szimpla mosógépével történt, de a kívánt hatást megkaptam: az összes alsóneműm tiszta lett.

Negyedikként ki ne hagyjam, hogy ma aludtam egy hatalmas nagy délit. Olyan jól esett, hogy rendesen elszégyelltem magam, hogy milyen haszontalan vagyok.
Finom volt a paprikás csirke utolsó maradványa. A holnapi menü spenót lesz. Már várom!

Most pedig jöjjön végre egy viszonylag korai lefekvés. Ennyi alvással, plusz a holnapi spenóttal olyan egészségi állapotom lesz, hogy minimum az udvarról az erkélyünkre hajló száraz faág kivirágzik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése