2009. december 13., vasárnap

Gyuri megdöglött

Ezt pont most vettem észre. Meg van állva egy helyben és akárhogy ütöm, rázom a befőttesüveget, meg sem lövi. Eddig szaladgált, ha csak megmozdítottam is. Majd holnap kidobom és talán helyettesítem egy másik Gyurival. Meglátjuk. Nem mondhatja, hogy nem kapott enni. Ott van még most is mind a két szúnyog az üvegben érintetlenül (persze döglötten).

Na igen, voltam az előadáson, amelyet tegnap emlegettem. Jó volt, de nem dobtam el az agyam. Ragadt rám egy két dolog. A kérdéséket, igaz, már nem vártam meg, elhúztam a csíkot.

Itthon kicsit játszottam, aztán, mivel semmihez sem volt kedvem, egyet olvastam, majd filmet néztem. A "Zombieland" volt a címe. Persze angol felirattal, hogy okuljak. Ki is írtam kb 150 szót belőle. Már magint van egy vagon fordítandó. Végre a végére kellene jussak a már lefordítottaknak és akkor ezeknek a tanulásához is nekikezdenék. A film különben nagyon jó volt (horror-komédia, teljesen jó stílussal) és mindössze 3-3,5 órát vett igénybe. Ez már haladás.

Finomra sikerült a szalonnás-tejfölös lecsó rizzsel, amit ma ütöttem össze. Maradt még holnapra is.

Véghezvittem ma egy kis erőlködést (edzés), hogy legyek formában. Amúgy fekvőtámaszt minden nap csinálok, de ma különösen rágyúrtam más izmokra is. Erről jut eszembe: elhatároztam, hogy az ilyen dolgokról, mint pl. az erőlködés, gitározás, futárkodás, meg a főzés, meg a mittodoménmi, indítok egy külön blogot, ahol cikkenként mindegyiket elmagyarázom, mert hát hosszas lenne ezeket mind itt leírni.

Ennyit máról. Holnap fogok szavakat tanulni és angolul olvasni. Persze nem viszem túlzásba, mert, hát, ugye vasárnap azért mégis.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése