2009. december 19., szombat

Új családtag Füles kutya személyében

Végre, sikerült. Elhoztam a menhelyről egy ügyes kiskutyát. Négy hónapos farkaskutya keverék hatalmas fülekkel. Éppen ezért fülesnek hívják. Már az egy nap leforgása alatt rengeteg történetet tudnék róla mesélni, de ezt majd a külön cikkes részlegben fogom megírni.

Mai nappal vége az idei munkának. Ma már olyan rossz volt az idő, hogy kénytelenek voltunk visszamondani a rendeléseket, ugyanis mínusz 5 fok volt kint délben. Szegény futárok nem bírták.

A mára tervezett programot próbáltam tartani, de füles miatt nem minden sikerült. A gumicsere megvolt, verset viszont nem írtam azt a mentséget találva ki, hogy hát Karácsony még úgyis odébb van. Nem tanultam ma semmit és sem autózárat, sem riasztót nem vásároltam. EAzért döntöttem ez utóbbi elhalasztása mellett, mert ha autós üzletben veszek riasztót, lehet, hogy kedvezményesen be is szerelik, viszont akkor nem tudnék hazamenni holnap, mert a szerelésre kellene várakozzak. Másik dolog, hogy otthon úgysem törik fel - remélem. Tehát ez is elmaradt.
Vásároltam viszont édesanyámnak 12 kg mosóport + Fülesnek 11 kg kutyakaját.

Jelenleg épp At laptopjáról írok, ugyanis most valósítom meg a mai napi programom CD írás részét. Márr sikerült hetet megírnom. Még hármat írok és akkor teljesen úr dal-táram lesz az autóban.

Ja és pórázt, meg nyakörvet is vettem Fülesnek, amit már ügyesen kezd megszokni.

Gyuri - úgy tűnik -, levegővel él, ugyanis amióta a befőttesüvegbe került, nem evett semmit. Érdekes. Kíváncsi vagyok, mi lesz vele januárra, míg visszajövök.
Ja, igen: holnap délelőtt indulunk haza Fülessel. Én vezetek :P. Ő most ügyesen ide van kondorodva mellém a földre és épp az igazak álmát alussza.

Na, most írom is a nyolcadik CD-t. Ahogy kész vagyok, irány az ágy, mert holnap hosszó nap lesz.

Finom volt a krumplileves utolsó maradéka. Sokáig kitartott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése