2009. december 15., kedd

Rekord a hidegben

Minden idők legjobb napja volt a mai a munka terén. Ilyen nagy összeget még sosem kerestünk egy nap alatt. Igaz, csak alig haladta meg az eddigi legnagyobb forgalmú nap pénzösszegét, mégis meghaladta. Ennek örvendek.

Ma sem fizettem ki a kötelező autóbiztosítást. Bárhogy is mentegetőzöm - hogy nem volt nálam annyi pénz, vagy, hogy jobb is holnap, mert így, mag úgy -, az igazság az, hogy lusta voltam és nem teljesítettem be a mára eltervezett programot. Ez nem szép. Ezen változtatni kell. Hideg volt, az igaz, biztosan az is visszatartott, de tudtam azt is, hogy holnap még hidegebb lesz. Ez a büntetés. Ma nem esett a hó, csak mínusz fok volt kint, holnap viszont süppedő hóban fogok egy órán keresztül sétálni (igaz, lehet, még jól is fog esni, na de na akár bringával egyszerűen is megoldhattam volna).

Tanulni azért tanultam. Kb. 120 szót vettem ba, így már 774 szó magasságában járok. Az azt jelenti, hogy, amennyiben megdöntöm a napi szótanulási rekordomat, akár az összes szót megtanulhatom.

Ezen kívül még néztem Popper "Mesterkurzusát" és - sajnos - játszottam is. Holnap nem lesz játék! Ezt leszögeztem. Sőt, hirtelen felindulásomban elhatároztam, hogy - amennyiben megkapom a biztosítást már a holnapi naptól megkezdődően -, a kutyamenhelyre fogok látogatni és lefoglalok egy kiskutyát édesanyám számára, akit talán kicsit megsértettem ma rövid telefonbeszélgetésünk során. Holnap kiderül.

Erőlködtem ma is elég nagy mértékben, azt is meg kell jegyezni. Ennek kapcsán megjegyzem, hogy külön ismertető cikkeket különböző szokásaimról még nem írtam, de ami késik, nem múlik.

Hű, és elfelejtettem tegnap a kómában lévő Gyurinak szúnyogot fogni. Mindjárt meg is teszem.

Finom volt ma a tegnap elkészített lecsó. A holnapi program tehát: biztosítás, kutyamenhely (biztosításfüggő), szótanulási rekord (talán), főzés, olvasás és, mondjuk egy "Mesterkurzus".

Most - szúnyogvadászat után - végre egy tegnapihoz hasonló, korai lefekvés.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése