2009. december 8., kedd

Benne a szezonban

Igen, javában benne vagyunk a szezonban a munkát illetően. Ma is majdnem egész nap kellett bringáznom. Igaz egyik futárt helyettesítettem. A hétfők a leggyengébb napok, ez mégis nagyon keményre sikerült, aminek csak örvendeni lehet. A keddek szoktak a legkeményebbek lenni. Kíváncsi vagyok, mi lesz holnap, mekkora nap lesz. Ma 50 rendelés volt. Minden idők rekordja 62. Remélem, holnap megdől.
Jó munka volt, jól elfáradtam, de pénzt is kerestem.

Tanulni nemigen volt időm. Kicsit szószedeteztem, de annak is csak a fordítás részét végeztem el; a fordítás részből is csak két oldalra futotta energiámból.

Holnap megpróbálom a szószedetet teljesen lefordítani és megszámolom, pontosan hányadán állok a szavakkal.

Finom volt a karfiol leves. Még maradt holnapra is. Azt hiszem, utána jön egy finom húsleves.

Most pedig gyors elalvás következik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése