2009. december 9., szerda

Szavak napja

Szerintem álmomban is angol szavakat fogok látni, hála a Sztakinak. Ma lefordítottam annyit, hogy most összesen 1017 szavam van, amiből 414-et tudok. Vagyis neki kell fogjak rendesen, ha mindet meg akarom tanulni. Ha minden nap egy-egy oldalt lenyomok (kb. 67 szó), az azt jelenti, hogy egy kemény hét alatt készen vagyok velük. Aztán még négy-öt nap az ismétlésre és bizton állíthatom, hogy egy hónap alatt több, mint ezer szóval lett gazdagabb a szókincsem. Persze addig még el kell jutni...
Elolvastam két oldalt az Angliát bemutató könyvből és egész jól megértettem a dolgokat. Fejlődés!

Munka terén: ma nem volt akkora nap, mint amit vártam, de meg vagyok elégedve vele. Nem kellett beálljak pótfutárnak, azért volt időm itthon a szószedetet végigfordítani. Persze pihenésképp egyet egyet játszottam a Counter Strike-kal, de a mennyiség tűrhető volt. Nem vittem túlzásba. Holnap "no computer" nap van, úgyhogy vagy dolgozni, vagy tanulni fogok, de mindenképp pozitív dolgokat fogok cselekedni.

Elfogyott a karfiolleves, de főztem estére főtt krumplit tejjel-vajjal és az finom volt. Holnap, azt hiszem, húsleves főzés lesz, szótanulás és olvasás.
Gyuri még mindig nem evett, pedig ott a kész szúnyog az üveg allján. Szerintem, ha lusta lemászni értük, pár napon belül éhen fog dögleni. Na mindegy. Ő tudja...

Én azt tudom, hogy álmos vagyok, úgyhogy most gyorsan teszek róla, hogy elmúljon: irány az ágy!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése