2009. december 6., vasárnap

Laza szombat

Délig aludtam. Lassan hagyomány, hogy eltervezem, hánykor kelek fel, beállítom a telefont, aztán, miután huszonötször öt percenként szundira állítom, inaktiválom az ébresztőt és természetes ébredésig alszom. Ezennel itt kijelentem, hogy holnap nem így fog történni: nyolc óra alvás után, ahogy a csengés megszólal, talpon is leszek.

Végre végigvittem a Heroes 2 egyik küldetéssorozatát a kettő közül. Nagyon jól esett végre nyerni. Kicsit meg is untam, amit egyáltalán nem bánok. Nekifogtam a második küldetéssorozatnak, de nem nagyon volt kedvem folytatni. Remélem egy ideig nem is lesz. Sok időt felemészt, az a baj vele.

A tanulás csak a ma esti "2012" című film ismeretlen szavainak a kiírásában merült ki. Igaz, rengeteg szót kiírtam. Kb. 160-at. Azt még meg is kell tanulni :(.

Finom volt a karfiol leves, amit ma késő délután főztem. Megígértem tegnap, ugyebár...
Eszem még most is egyet belőle lefekvés előtt, azt hiszem.

A film ("2012") amúgy nagyon jó volt. Ajánlom mindenkinek. Kikapcsolódásnak tökéletes (nameg szavakat tanulni).

Ja, igen. Ma jött a Mikulás is. Minden szobatárs meglepte egymást egy-egy kis lábbeli-beli ajándékkal. Többnyire édesség, de az a jó! Tehát a leves után kicsit nassolok is.

A holnapi program lazulás és játszás, nameg olvasás (ha megjön az angol könyv, ami még várat magára, de "At" megígérte, hogy holnap tényleg elhozza).

Gyurinak már a második szúnyog is a hálójában van, de még nem akar enni. Nem sieti el...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése