2010. február 18., csütörtök

Agy-eregetés

Feldmárral kezdődött. Letöltöttem egy előadását és hát nem csalódtam benne. Okos dolgokat mond. Őt követte Popper egyik hangoskönyvével, a "Belső utak" cíművel. Na, ennek csak az első fejezetét hallgattam meg. Érdekes, ötperces gyakorlatokat hagy fel az olvasónak (hallgatónak), amiket naponta elvégezve pszichénket frissen, tisztán tarthatjuk. Majd, ha végighallgattam, mesélek.

Pszichológusainkat követte a 2009-es Scherlock Holmes. Guy Ritchie (a titkos hasonmásom) megint nagyot alkotott. Egy székhezragasztó filmet hozott össze. Van benne egy-két "rajzfilmjelenet" is, de egy annyi megbocsátható.
A film után szóba jött a hajdani álomvizsga dolgozatom, amibe újfent beleolvasva egy-két dolgon (inkább a megfogalmazásán) változtatnék, de a lényeg marad. Aki kíváncsi, és akinek felcsigázta a fantáziáját az istenes bejegyzésem, itt olvashatja. Vigyázat, 40 olalas! Arról szól kb, mint a bejegyzés, csak az ókori görögök világszemlélete tükrében.

Na, fél óra szöszmötöléssel sikerült találni egy adattároló szolgáltatást: Google Page Creator. Erre töltöttem fel az álomvizsgát, merthát, ugye az már túl sok lett volna, hogy ilyen funkció legyen egyenesen a blogszerkesztésnél is (vagy csak én vagyok hülye s nem találom). Namindegy, ott van, az a lényeg, lehet töltögetni.

Néha nagyon szórakozott vagyok következetességem ellenére is. Ma pl. el kellett hozzam "J"-t Biharkeresztesről. Tegnap ügyesen szólt, hogy ma menjek utána négyre. Mondom, jó. Azon nyomban írtam magamnak egy cetlit és rátettem a párnámra, hogy el ne felejtsem estére. Este, lefekvéskor letettem a földre, oda, ahova reggel lépni fogok, hogy nehogy elfelejtsem másnapra. Másnap reggel letettem a billentyűzet elé és ott volt egész végig. Közben nézegettem az órára, hogy van még 3, 2, 1, fél óra, de eme utolsó helyzetjelentésem után úgy belemerültem valamibe, hogy arra eszméltem, hogy szól a telefon. Negyed öt volt... A többit rátok bízom.

S akkor eme sok felsorolt dolog után fáj a fejem. Lüktet az agyam, mintha ki akarna jönni a két szemgödrömön. Talán túl nagy... :D

Finom volt ma a sonkás makaróni első fele, holnap majd az lesz a második is (mindkét értelemben, mert lesz leves is).

Most alvás előtt egy kis megszokott testmozgás, hátha elmulasztja az agyfájást, aztán ágy.

utóirat: közben sikerült feltölterni a tegnapi zenét: Let it Be by én. Közben a fekvőtámasz és a friss levegő elmulasztotta a fejfájást. Ajánlom e gyógymódot mindenkinek. Pá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése