2010. február 13., szombat

Egy egészséges hét

Na, ezen a hétvégén tiszta lehet a lelkiismeretem, becsületesen dolgoztam. Visszajöttem a formába, megerősödött a lábam. Ma már muszáj volt essen az eső, mert, ha nem, túlságosan szép lett volna a hét.
Estére úgy néztem ki, mint aki direkt sárfürdőt vett. Ha bementem valahova, az emberek meg úgy néztek rám, mintha valami hajléktalan lennék. Na próbálnának ők meg sárban tisztán biciklizni.
A fogorvosok azzal jöttek, hogy, hát rakjak sárvédőt. Jó, mondom, van már így is kettő, de úgyis mocskos vagyok, hál'Istennek, csak kívülről. Ilyen ez a munka, sajnos. Sőt, "Le" futárhoz képest még egész tiszta voltam. Neki tényleg nem volt sárvédője.
Lejárt a nap valahogy, viszonylag szárazon megúsztuk ezt a hetet.

Ma messenger témája volt Katával, rájöttem, hogy ismerem és felemlegettük a régi dolgokat és eszembe jutott, hogy nemsokára, megyek Pisába. Hamar telik az idő.

Megnéztem a The Box című thriller-horror, de nem annyira ijesztgetős filmet. Hát, aki akarja, nézze meg. Nem igazán nyűgözött le.
A Feketeország című film is megnéződött. Hát, nem olyan, mint az a pár rövid videó a YouTube-n. Kicsit gamat. Túlságosan művészi számomra.

A hajópincér.hu-tól nemigen hívtak, így megtettem én. Kedvesen tájékoztatva lettem, hogy hétfőn fél öttől kezdődik az első képzés. Várom már, hogy végre tudjam biztosan, hogy fogom megoldani a Debrecenbe cocókázást.

Finom volt ma a cukros tejberizs, objektíve: fahéjasan.

Holnap még lesz egy biciklijavításom - ha nem lett volna elég erre hétre a biciklikből. De most egy hatalmas hétvégi, pihentető alvás következik... persze egy lekvároskenyér és a szokásos dolgok után.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése