2010. február 24., szerda

Illatos évszakok

Mindegyiknek megvan a jellegzetes, első napi illata. A tavasz első napján a föld illatát érezzük, a nyárén az aszfaltét, vagy a porét. Összel a száraz levelekét, télen pedig a hóét. Igen, a hónak van illata: tél.

Megnéztem a világ egyik legjobb komédiáját, amit nagyon rég láttam utoljára: "Life Stinks" (Az élet büdös). Hattalmas film. S mint ahogy a PKE-n a magyarságtörit a vezetőség, ezt én is kötelezően ajánlom.
Müller is bejött a képbe ma egy jó előadással: "Felcserélt szerepek". "L" ma felhívta a figyelmem, hogy lett még több Popper feltöltve, így holnap - ha addig lejön vaegy - neki is állok.

Volt kicsi munka, de az pont jól esett, akárcsak az eső, csakhogy ez utóbbi nem nekem, meg egyáltalán nem a futároknak.
Akkorát mostam, hogy megtelt a köröspart Bonux illattal s a fák rendesen felszusszantak. Majd én csinálok tavaszt!

Született egy melléklet is, olvassátok kétségeitekkel együtt!

Erőlködés témája is előkerült, holnap estére kalkulálható az izomláz.
Holnap sok teendő lesz, mert pénteken irány Pisa!

Finom volt a lecsóm, most még jön lekváros kenyér fogmosással, aztán az ágy.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése