2010. február 23., kedd

A tarka nap

Történt ma pár dolog. Kronológikus sorrendben mondom.

Volt mára két javítanivaló biciklim, de nem értem el nagy sikereket e témában. Komplikált. Az a lényeg, hogy majd talán holnap.

Megvásároltam a tegnap emlegetett hátizsákot. Márkája Hannah neki. Nem volt olcsó, kb 60 Euroba került, nade úgy látom, megérte. Nagyon meg van csinálva, praktikus, könnyű, sorolhatnám. Majd, ha jó sokat használtam, ajánlgatom másnak is. Remélem, elkísér a világ sok sarkára.

Kisbevásárlás következik a Pennyben. Amikor biciklivel megyek vásárolni, mindig úgy felpakolok, hogy alig bírok hazagurulni. Ez ma is így sikerült. Megvettem az alapanyagokat a mai lecsóhoz, de úgy felpakoltam más nyersanyagokból is, hogy jobb kezemben - a hátsó fék helyett - egy zacskó banánt kellett hogy szorongassak, mely épphogy kibírta hazáig az idő közben sok lyuktól tátongó, vékony, átlátszó műanyagtasakban. Sérülésmentesen, viszont farkaséhesen értem haza, oszt neki a lecsónak. Itt most ehhez többet nem fűzök, olvassatok inkább róla egy külön mellékletet. Még annyit, hogy főzés közben testileg a szerencsétlen, kiközösített banáncsoport, lelkileg pedig Zorán tartott beszámítható és főzésre éppenhogy alkalmas állapotban.

Főzés közben volt még gitározás szintén a Zorán műveiből. Nagyon jó dalai vannak. Kell hallgatni! Minimum.

Na, ez volt a mai. A lecsó finom volt, most még valami vacsora, aztán tárolom magam holnapra. Üdv!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése