2010. február 4., csütörtök

Tengődés

Nem éhen, hál'Istennek, hanem, csak úgy. Tengődöm. Sok mozgalmas dolgot nem csinálok. Olvasgatok, netezgetek, erőlködöm satöbbi. Olvastam annyit, hogy a tegnap emlegetett könyvnek a negyedén túl vagyok. Netezgettem mindenféle tudományos, meg nevetséges, meg értelmetlen dolgot keresgélve. Többek közt ráakadtam erre. Hihetetlen, hogy az ilyen emberek nem szívódnak fel a világmindenségben egy másodperc alatt, ahogy ilyen dolgokat művelnek. Számomra teljességgel felfoghatatlan az ilyen dolog. Jelentést nem tudok társítani melléje, annyira nonszensz, mondhatni, akár a nullával való osztás. Hogy vállalhat felelősséget egy országért egy ilyen ember?! És ami még megrökönyítőbb, hogy hogy maradhat ott?

Másik dolog, hogy "E" barátom ma hívott, hogy ketten egy csapatként vegyünk részt a Mountai Riders által szervezett Iron Bike túrán. Természetesen beleegyeztem. Remélem (vagy nem remélem) hogy akkor még itthon leszek. Lehet, hogy már egy hajón robotolok.

Finom volt ma a virsli reggelire. Közben még megemlítem, hogy lecsökkentettem ötre az elmaradt, bepótolandó napjaimat erőlködés terén.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése