2010. február 8., hétfő

Megy a meló

Ma egy jó hétfő volt. A hétfők gyengébbek a hét többi napjához képest. A keddek általában a legjobbak. A mei hétfő egy jó keddnek felelt meg. Négy megszakítással futárkodtam, minden megszakításban itthon kajáltam, mégis éhes voltam. Az idő egész jó volt. -2 fok. Az azért volt jó, mert nem volt annyira hideg, hogy megfagyjak, de annyira nem volt meleg, hogy az útról a sok lucsok felolvadjon. Így, ahol vizes lett volna, ott sem volt az.
Munka közben délután magasságában elhatároztam, hogy ma veszek egy MP3 lejátszót, mert zene nélkül túl unalmas. Elhatározásomnak eleget téve vásároltam is egyet. 4 GB-s, és csodálkoztam, hogy miért olyan olcsó (kb 33 Euro). Miután megvásároltam és áttanulmányoztam, rájöttem: nincs benne Shuffle, se rádió (mondjuk, azt észrevehettem volna) se normális beállítás a zenék lejátszásához. Egyszóval össze van csapva kicsit. Kellemes és egyben kellemetlen meglepetés, hogy volt benne USB kábel és fülhallgató, ugyanis a bótban én előrelátóan mindkettőt beszereztem. Nem kell valakinek jó pénzért?

Finom volt a tegnapi sonkás makaróninak a másik fele.

Elkezdett havazni és mínusz fok van. Ez szomorú, ugyanis holnapra nagyon fos idő lesz. S a lábam is fáj kicsit. S még hosszú a hét...

Na, most fekusz s alusz, hogy pihenjen nagyot.

1 megjegyzés: