2010. február 7., vasárnap

"Püspökladány, Püspökladány"

Ezt mondta régebben a hangosbemondó a püspökladányi állomáson. Ma már azt mondja: "Püspökladány állomás, Püspökladány állomás". Nevetséges, ahogy a számítógép kétszer egymás után ugyanolyan hangsúllyal elmondja a helyszínt. Mosolyra görból a szám, ahánszor csak hallom.
Igen, ma Püpökladány állomásán görbült mosolyra a szám, ugyanis, mit tegnap említettem, "B" barátommal odautaztunk némi vonatjegyért, amit majd holnap fognak felhasználni. Itt gyorsan meg is említem, hogy holnap is utazás témája lesz, mert ecs kiebb csoportot ki kell vigyek Biharkeresztesre. Na, de a mai nap nem csak Püspökladányban mászkáltam, hanem Berettyóújfalu Teszkójába is betértem, ahol feltankoltam némi elemózsiával. Hazaérve "B"-nél ebédeltem egy nagyot, majd régi fényképeket nézegettünk s felemlegettük a múltat egy mézes tea mellett.
Ahogy hazaértem (este) egyből megtudtam, hogy ma este farsangi bál lenne, de olyan hirtelen ért a hír, hogy nem vettem részt benne. Inkább megnéztem egy jópofa animációs filmet, aminek "9" volt a címe. Tetszett. Aztán letöltöttem a "Trials 2"-t és egy jót játszottam, Majdnem végigvittem. Most már éjjelre jár, de hát holnap Vasárnap.

Finom volt "B" vadas makarónija.

3D. Megkaptam a szemüveget: anaglyph. Azt kell tudni, hogy három fajta van használatban és ez az egyik. Belenéztem vele egy-két 3D-s filmbe, de nem az én műfajom. Megfájdult tőle a szemem és nem is volt élvezhető, mert a 3D színkörvonalak még a szemüvegen keresztül is látszottak. Lehet, hogy a szemüveg kicsivel több, mint 1 Euro-s árfekvése miatt...

Holnap tehát egy kis utazás és egy teljes vasárnap. A következő hét végig kemény munka lesz, mert egy futárral kevesebb lesz. Szerencsére csak a jövő héten.

Most még kicsit punnyadok, aztán alusz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése