2010. február 2., kedd

Előleg

Megvolt, már nyugtám is van róla. Lefizettem az előleget, február 15.-én lesz az első órám. Sikerült kieszközölni egy egyénemre szabott tanfolyamlátogatást is. Egy általános tanfolyam négy hónap, ebből durván fele a szakmai és fele a nyelvi képzés (nagyobb rész a nyelvi). Tehát négy hónapot kellene járjak Debrecenbe, de, mivel nem ott lakom és elég nehézkes az átjárás, aképp sikerült megoldani a dolgokat, hogy a szakmai oktatást veszem fel, arra rendesen bejárok, de közben a már két hónapja tanuló haladó csoport angol óráit is látogatom. Eképp két hónap alatt szájba tudom verni az egész képzést intenzív látogatással. Neki kell álljak becsületesen tanulni, de meglesz. Nem olyan sok az a két hónap, mondhatnám Matisz módra: "leülöm a vétén"...
Hogy a hét milyen napjain lesznek az órák, azt még nem tudom, az csoportfüggő és két hét múlva derül ki.

Ez volt a mai nap lényege. Ma már szép hajjal érkezhettem a feliratkozásra, ugyani tegnap "At" szobatársam jóvoltából vadonat új frizurával jelentem meg. Külön köszönet illeti, hogy tegnap éjjel, miután hazaért, vállalta a hajam nyírását.

Ma a virsli volt finom vacsorára. Az ebédidőt Debrecenben töltöttem, ahol - megjegyzem -, nagyon nehéz valutaváltót találni a Vénkert utca térségében. Minimum 40 perc sétát kell ennek érdekében beprogramálni. Én ezt nem tudtam, de szerencséra ezalkalommal sokkal korábban elindultam és pont belefért az időmbe.

Nap nagyobb dolgaihoz tartozik, hogy először honfoglalóztam édesanyámmal (és éppencsak, de mindkét alkalommal nyertem).

Holnap lesz valami leves.

Minden jót!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése