2010. február 24., szerda

Kocsma

Nem vagyok az a kocsmábajáró típus, de ma kimondottan jól esett. Estefele, miután megjavítottam egy biciklit, beültem egy kicsit a műhellyel egy udvarban levő Gekkó bárba, dehát a kicsiből sok lett. Jó volt a társaság, előhozódtak az élet nagy dolgai, aztán átfolyt a beszélgetés a másnapba. Nemrég értem haza. Mindenképp építő jellegű volt kocsmázás, mert sok új, majdhogynem kizárólag kocsmában megtudható dologról értesültem, nameg persze a szocializálódás se kutya.

A nap hatalmas eszétikai élménye a "Karácsonyi ének" című film 1999-es verziója. Hatttalmas film. Már láttam hét évvel ezelőtt, de simán megérte mégegyszer megnézni. Egy film a szeretetről és az igazi boldogságról. Nagyon jó színészekkel, nagyon jó regény alapján (Charles Dickens), nagyon reális korszellemmel. Mindenképp mindenkinek ajánlom, sőt: nagyon ajánlom.

Megdőlt az idei biciklis sebességrekord a cégnél egyik - és mai nap egyetlen rendelés formájában megnyilvánuló - futárkodásom ideje alatt: 48,5 km/h. Éljen a tavasz! Holnap viszont fos idő lesz, azt írják.

A tegnapi énféle lecsó annyira töményre és táplálóra sikeredett, hogy egy jó tányérral még a legéhesebb éhgyomromra is bőven elég. Ebből következik, hogy egy hétig ezt fogom enni ebédre.

Republic volt ma a menő. Elgitároztam a gitartab-on levő összes, általam ismert zenéjüket. Ilyenkor derül ki, mennyire nagyok. A gitartab.hu egy elég jó oldal. Nagyon sok magyar éneknek találhatóak rajta az akkordjai. Jó sok kotta van rajta, de hát azért lenne, mit finomítani egy-egyen.

Volt ma még Müller. Hát az az ember óriási jelentőségű dolgokat tud elmondani annyira érthetően és tisztán, hogy leesik az állam néha. Nagy tanító - pedig színdarab író eredetileg.

Holnapra várok egy beteg biciklit, a többi kialakul.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése