2010. március 20., szombat

Itt a nyár

Mindenki meg van indulva, hogy bicikli így, túrák úgy, alkatrészek erre, rendezvények arra. Nekem jó, gyűl a munka. Hétfőre már így is az egész napom tele van: jönnek vásárolni, biciklit gyógyíttatni, érdeklődni; hát, ha még futárnak is be kell álljak. Az lesz aztán az érdekes.
Régóta vártam már ezt a szép időt, végre megtisztelt jelenlétével. Remélem, legalább decemberig eltart.

Megnéztük "K"-val többesszámban a "K-Pax" című filmet. Ha valakinek van kedve gondolkozni, milyen üzenete van egy filmnek és el szeretne tölteni két feledhetetlen órát, akkor ezt neki ajánlom.

Holnap jóformán egész nap Debrecen. Szakmai + angol képzés. Összesen nyolc óra. Még szerencse, hogy valamilyen szinten interaktív, így nem unalmas.

Futás megvolt ma is, kicsit gyengébb eredménnyel, ami valószínűleg annak tudható be, hogy közben végig méregettem a pulzusom ahelyett, hogy a szaladásra koncentráltam volna. Viszont. A következő mérés alakult ki: végig 180-190-es pulzussal szaladtam és a végén, mikor lesprinteltem az utolsó 100 métert, felugrott kétszázra. Jelenleg 63. Most azt még nem igazán tudom, ez jó, vagy nem, de már haladok a megértés útján.
Volt még hasizom s nemsoká támasztom a földet is. Apropó, már csak egy nappal vagyok lemaradva.

Mai érdekesség rólam: útálom, ha ragad a kezem. Ha egy kicsit is valami miatt ragad egyik ujjam a másikhoz, nagyon frusztrál. Minden figyelmem arra összpontosul, hogy hogy tudnám minél hamarabb megmosni. S, ha nem sikerül, akkor képes vagyok nekiállni ledörzsölni a nyálammal. De! Ha tudom, hogy ott van a közelben egy kagyló és bármelyik pillanatban lemoshatom a kezem, akkor egyáltalán nem zavar, sőt, előszeretettel túrkálok a mézben, cukorszirupban, bármiben, ami ragad, mert az olyan érdekes érzés.
Most képzeljétek el, ha kitolnának velem és elvennék a vizet...

Finom volt a sonkás laska. Most még bevágom az almaleves maradékát estére és utána minden a régi.

Legjobbakat!

Ja, s ezt muszáj megnézni. Ha kérdezik külföldön, honnan jöttél, inkább ne mondj semmit, minthogy eleressz egy "Romániából"-t.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése